Nešto o meni

Kreirajući ovaj sajt naišao sam na problem gde sam satima sedeo da napišem nešto o sebi, ne želeći da podseća na  kliše “about me” stranice(ako nekog zanima moja radna biografija, tu je linkedin), a jos manje da bude dosadna i formalna.

Tako da sam shvatio da je jako nezahvalno pisati o sebi i odlučio da je najbolje da moj rad to učini.

Ono što mogu i hoću, jeste da podelim neko svoje viđenje digitalnog poslovanja i marketinga. Ponajviše o optimizaciji sajta i konverzija, prikupljanju podataka, njihovoj analizi i kako ih  iskoristiti za rast vašeg biznisa.

Za početak ću vas upitati,  da li znate koja je najveća razlika za kompanije koje posluju u digitalnom dobu u odnosu na period pre interneta?

Odgovor na postavljeno pitanje glasi MERLJIVOST.

U sadašnjosti postoje mnogi alati za merenje odnosno analitiku, a posebno bih istakao alat  Google Analytics. Kroz ovaj fantastičan Google-ov alat koji je besplatan, možete lakše nego ikad izmeriti apsolutno svaku posetu na sajtu ili aplikaciji, ponašanje posetilaca , videti da li nešto radi ili ne i preduzeti odgovarajuće radnje povodom toga.

Nije tajna da su se mnoge poslovne imperije( Amazon, Netflix, Paypal itd.) upravo izgradile na ogromnoj posvećenosti i analizi podataka. Ukratko analitikom do pozitivnih rezultata.

Zašto bi vas sve ovo zanimalo?

U poslovanju mi stalno donosimo odluke poput, na šta treba da se usredsredimo? Gde da trošimo naš budžet? Koji su najbolji kanali prodaje? Kako da znam sta kupac/posetilac želi?  

Nažalost, praksa pokazuje ne samo u Srbiji već u celom svetu, mnogi biznisi (iako su uveliko u digitalu) se i dalje oslanjaju na neke faktore poput sreće, intuicije, osećaja i subjektivne procene. Ukratko, po meni neshvatljivo.

Tako dolazimo do dela gde je moja misija da pokušam da vas naučim kako da što manje odlučujete na osnovu subjektivnog osećaja i mišljenja, tako što ćete  naučiti da donosite odluke isključivo na osnovu obrađenih i relevantnih podataka.

Na osnovu njih vi ćete moći manipulisati, donositi odluke, kreirati realne ciljeve, ostvarivati ih i ujedno unapređivati vaš biznis.