Prvi izveštaj u našem slučaju prikazuje kanale kroz koje novi korisnici dolaze na vaš sajt ili aplikaciju.
Metrika New Users by First User Primary Channel Group omogućava vam da razumete ulogu različitih marketinških kanala:
- Cross-network i Paid Search – Na našem primeru, Plaćeni Google kanal privlači najviše novih korisnika.
- Organic Search i Organic Social – Prirodni saobraćaj i društvene mreže doprinose takođe značajno u dodatnom saobraćaju.
- Direct i Referral – U nekim malim procentima, Direktni saobraćaj i referali sa drugih sajtova učestvuju u novom saobraćaju.
Za detaljniju analizu, kliknite na View user acquisition.
Drugi izveštaj prikazuje sesije po primarnim kanalima za određene kampanje. Ovaj uvid omogućava praćenje učinka različitih kampanja i marketinških aktivnosti:
- Cross-network (Performance Max i Demand Gen) kampanje dominiraju po pitanju poseta tj. sesija na sajtu.
- Paid Search (Google Search) kanal beleži jako značajan udeo u posetama.
Da biste istražili saobraćaj generisan kampanjama, kliknite na View traffic acquisition.
Treći izveštaj pokazuje trenutne aktivne korisnike po zemljama na mapi sveta. Pored vizuelnog prikaza, tabela pruža tačne brojeve po zemljama:
- Srbija ima najveći broj aktivnih korisnika (49K).
- Ostale zemlje, kao što su Indonezija, SAD i Holandija, takođe doprinose saobraćaju.
Za detaljan pregled svih zemalja, kliknite na View countries.