Zaključak
Integracija između Google Analytics 4 (GA4) i Meta Events Manager-a predstavlja koristan korak ka dubljoj analizi performansi oglašavanja i boljoj koordinaciji između analitičkih i oglasnih platformi.
Iako je proces tehnički jednostavan, važno je da unapred pripremite svoje GA4 eventove, obezbedite njihovu tačnost i konzistentnost sa Meta konverzijama. Samo tako možete maksimalno iskoristiti mogućnost mapiranja i dobijanja korisnih uvida.
Međutim, budući da je integracija još uvek u ranoj fazi i da postoje ograničenja u izboru eventova i dužini validacije, preporuka je da ovu integraciju koristite uz jasan plan i proverene podatke. Ako nemate postavljene eventove koji direktno odgovaraju vašim Meta ciljevima, možda je bolje sačekati ili prvo prilagoditi GA4 konfiguraciju.
U svakom slučaju, ova veza može biti snažan alat u vašoj analitičkoj strategiji – ako je ispravno postavljena i ako se koristi u skladu sa poslovnim ciljevima.